Söndag

Ibland när jag är ledig känner jag att jag vill hitta på något skoj. Men så finns det ingenting som man vill göra. Så var det idag.. hade heela dagen ledig men kunde inte bestämma mig för något. Skulle jag åka till poolen? Nej, det orkade jag ej. Skulle jag åka ner till DC och turista? Nej, för varmt. Åka in till Georgetown och strosa? Nej, för varmt. Så det slutade med en resa till Tysons och ett besök på Neisha Thai :) Jag anser mig själv som stammis där nu. När jag kliver in sa tjejen 'pad thai with chicken right?'

Efter lite mat i kistan ringde jag Frida. Paul skulle på hockeymatch så jag och Frida åkte bort och käkade glass på Baskin Robbins (bästa glassen i u.s enligt mig). Efter det körde vi bort och kollade på Pauls match.

Imorgon börjar en ny vecka. Skönt! Ett steg närmre min hemfärd! Jihoo.. och snyfft. Blandade känslor men så skoj att få träffa mina föräldrar igen. Bills syster och mamma kommer hit på onsdag vilket ska bli skoj. Sen åker Sandra HEM på torsdag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback