tredje dagen hemma

Idag träffade jag Jojjo och Albert på förmiddagen :) Sen kom Sandra hit och Jojjo kom hit sen på eftermiddagen igen. Så otroligt skönt att få träffa sina bästa kompisar igen. Men allt känns precis som vanligt. De är sig lika. De är precis lika underbara som innan jag åkte.

Jag ska berätta om när jag överraskade Pappa och visa bilder men just nu är jag för trött för det. Känns som att jag vill sova hela tiden. Antar att jag fortfarande är inne på usa tiden.

Om jag ska vara ärlig så är det sjukt jobbigt att vara hemma. och jag har bara varit här i 2 dagar. Alla, nu menar jag ALLA mina kläder ligger på mitt golv. Jag orkar inte ens ta tag i att städa upp det och organisera min garderob. Vad ska man göra nu då? Skaffa ett jobb? Hur kan jag ens tänka på det nu efter att ha jobbat i ett år? I en vecka, minst, ska jag ta det lugnt. Inte tänka på någonting som har med jobb att göra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

när ska du berätta om din hemkomst? du får inte uppdatera mindre nu bara för att du är hemma :)



/en trogen läsare

2008-08-26 @ 21:32:24
Postat av: Josse

Jullan, äntligen är du hemma! Jag har saknat dej! Vi måste träffas snaaaaart =)

2008-08-26 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback