usa är bäääst

jag är egentligen way to tired för att blogga just nu. men må¨sye berätta lute snabbt om min underbara dag!
Vi började med att åka ner till DC imrse! Fock se Bills kontor och sen åkte vi på turist ankan. Det var faltist väldigt skoj och jag fick så månag saker som jag inte stt innan! Efetr det åkte vi bort till Capitol Hill. Där ska jag bo om ett år. bara så ni vet. huuur mysigt som hellrst. Ser ut som geroretown men lite billigare och det ligger inne i DC.

Nu ivläll var jag på fest med Andrew och hans polare. var riktigt riksigt skoj, Jag och ca 10 grabbar på förfesr och sen drig vi till en annan större fest. Nu snackar vi american pie. Det är PRECIS som det är i filmerna, tro mig! Dock är det riktigt trist att ala drar hem vid 1 snåret! Ähh! Det är ju då det börjar komma igång! Allefall så är jag hemma nu. slagga.NU ligger höst uppe på min lista!
Jag är mycket ledsen över att jag inte träffat mina nya polare tidigare. vi ghade svinsoj!!! Får se om jag hänger med dem imin annars ska vi på bio på måndag hela gänget!! Ich ästa vetcka blir det birthday praty för Julia örmstedt!!!!!!!!

JAG ÄLSKAR USA. Sverige kan dra åt hell om jag får säga det med egan ord!

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Gomorrn!

/e

Postat av: Anonym

och vem i helvete är andrew?? jag som trodde vi berättade allt för varandra;)

2008-08-10 @ 09:15:43
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Jo

Va detta ett litet fylle inlägg??

2008-08-10 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback