im in heaven

Ännu en uuuunderbar dag. Jag åkte in till Georgetown när jag vaknade. Älskar det stället, speciellt nu när det är så fint väder. Strosade runt och shoppade ett par nya jeans. Dock var de i det tightaste laget, men va fan. Det får bli till att banta.

Sen ringde Tyler så han och jag åkte hem till Brian och kollade på OS. Det var bara vi tre och Patrick där först så vi körde bort till Lost Dog för att käka. Självklart startade inte Patricks bil när vi skulle åka hem så vi var fast där ett tag. hehe. Tillslut fick vi igång helvetet så då åkte vi hem och fortsatte kolla OS. Det ramlade in mer och mer killar hela tiden. Tillslut var vi nog 10 grabbar + mig. Jag trivdes som firren i det djupaste vattnet :)
Har precis pratat med Brian ett tag nu och lyckats övertala honom att inte åka till beachen och hälsa på sina föräldrar imon! hehe.

Hoppas att jag inte behöver jobba imorgon för då blir det poolen och sen ska vi på bio. Ska kolla på Batman filmen. De har sett den typ 4ggr så de tvingar mig att kolla på den.

Sandra frågade hur asen ser ut. här allefall en bild på tyler. han e snubben längst till vänster.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar ju lätt på fyllan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback