awkward situation!

Min mamma är lite för nyfiken av sig ibland. Hon frågar ofta massa frågor och vet alltid vart jag ska eller vart jag är. Ikväll kom hon ner till mitt rum för att berätta om morgondagen. När hon var klar säger hon 'what are you doing?' och kikar in på mitt rum.
Julia: nothing, just talking to some friends and stuff
Lisa: Oh, with who? Sandra? Johan?
Julia: nooo, some other friends..
Lisa: Okay! By the way, can I take a quick look at your computer again?
(hon vill köpa likadan som jag har)
Så traskar hon in på rummet. På skärmen är en bild från Tylers facebook när han o några andra av killarna står i badbyxor typ. Snabbt som fan kryssar jag ner facebook.
Lisa: OHH, and they are?
Julia: It's just Tyler, Brian and some of the guys went to the movie with yesterday
Lisa: I wanna see them. Show me the picture again.
Eftersom jag kryssat facebook kommer min bakrundsbild upp. Där har jag en bild på Britney Spears halvnaken. Va fan. Kunde jag inte haft en bild på glinen eller vad som.
Lisa: OHHH
Sen sa hon inte så mycket mer.... awkward situation!!!!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

HAHAHAHAHA klockrent!!!! xD

Postat av: jossan

heheh pinsamt värre! ;P

2008-08-18 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback