Pappas fest :)

Nu ska jag berätta om när jag överraskade min pappa. Jag kan börja med att säga att flygresan hem var riktigt jobbig. Jag grät väldigt mycket. När jag sa hejdå till familjen på flygplatsen. När Tyler skickade meddelande till mig medans jag satt och väntade  på min flight. När jag väl kom på planer var det okej. Jag satt jämte en 20årig tjej som skulle åka till Frankrike för att plugga ett år så vi snackade på hela flighten.
Jag bytte plan i Frankfurt.  Det gick smidigt med själva resan var jättejobbig. Jag visste att nästa gång jag landade skulle jag vara i Göteborg. Tanken på det gjorde att jag grät konstant heeela resan.

Min bästa vän Johan kom och hämtade mig på Landvetter. SÅåå skoj att träffa honom igen men det kändes som 2 veckorsen vi sågs sist.  Vi missade tyvärr avfarten i Falkenberg så vi tog en runda inom halmsyad för att hälsa på Johanna Hallström :)

Pappas fest började inte förens vid 6 så jag fick gömma mig hemma hos Johan hela dagen. Eftersom jag inte hade sovit någonting på planet var jag riktigt riktigt trött men jag lyckades bara sova en timme hos Johan.  Framåt  6 ringde min syster Jenny och sa att allt gick efter planerna och att jag skulle förbereda mig att komma runt 18.30.

Johan gick ner till festen och jag fick stå i en buske och gömma mig fram tills de ringde. hehe. Johan ringde en signal till min mobil vilket betydde att Jenny hade börjat läsa på talet jag hade skrivit till min Pappa. Då började jag gå mot huset och gömde mig så jag kunde höra allt hon sa. I slutet av talet hade jag skrivit något i stil med '... jag visste inte vad jag skulle ge dig i present så jag skickade någonting hela vägen från Washington DC'

Då började jag gå in mot tälet och såg att Pappa grät. Det var en helt obeskrivlig känsla att få krama om honom. Helt sjukt. Det var lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. Det går verkligen inte beskriva den känslan.
Jag är så himla glad att allt gick precis som planerat. Jag tror nog att alla gästerna hade tårar i ögonen under det tillfället.






Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh , jag ryser när jag läser detta.

gött att du är hemma.



väntar bara på att du kommer till mig nu ;)

Postat av: Michelle

Aaah galet kul!! Jag har funderat på att överraska min familj på samma sätt, bara dyka upp sådär haha! Det hade varit kalas!

2008-08-27 @ 20:25:21
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Helene

Jag förstår bara inte hur du lyckades att inte nämna att du skulle komma hem! Men vad underbart kul :D

2008-08-28 @ 01:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback