god bless america

Sandra åker hem imorgon. IMORGON. Det var ju bara några dagar sen vi sa att det var en månad kvar. Vart tog dagarna vägen? Hoppas det går lika fort till jag åker hem. För imorgon är det bara 3 veckor tills det är min tur att sätta mig på planet till Sverige. Ju mer jag tänker på det desto mer längtar jag hem. Eller jag längtar efter min familj framförallt. Och mina vänner. Sverige längtar jag inte efter. Jag önskar jag hade kunnat ta med alla jag tycker om hit istället. Att detta var mitt hemland och att alla fanns här.
- nu pratade jag precis med Sandra i en timme... jag vill inte åka hem längre -
Sverige i all ära men USA är underbart. Jag vill tillbaka. (efter att jag kommit hem) Jag ska tillbaka. Frågan är inte OM, frågan är NÄR? Ne, nu är det dags att slagga. Jag börjar jobba tidigare imorgon. Suck.

Jag i min bästa pose/smile

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hör hemma i the us... (våra planer du vet hehe)... saknar dig massor! cute pic by the way! kiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback