YEEES!

Ikväll hade vi bday middag för Lisa. Käkade på en mexikansk resturang i Ballston. Jag gav henne fotoalbumet och i det hade jag skrivit några rader till henne. Jag berättade hur glad jag är över att vara en del av deras familj, vilken underbar mamma hon är, hur mycket jag älskar henne etc etc. Hon började gråta när hon läste det och då fällde även jag en tår :(

Men nog om det. Det hände något mycket roligare idag. Jag var vid poolen med glinen på eftermiddagen. Mina två polare Raf & Ben var även där. Så vi låg och snackade i solen och jag berättade att jag vill flytta tillbaka i december. Då kläcker Ben ur sig att han har en svinstor lägenhet precis vid NOVA campus. Det är den skolan jag ska börja på. Det är egentligen hans mosters lägenhet men hon bor i florida halva året. Så han sa att jag kan flytta in där om jag vill. Han ska bara stanna där till maj men hur jävla bra är inte det? Preciiis vid skolan. Nära till metron. GRATIS HYRA! Jag behöver inte betala någonting eftersom han bor där gratis. Det finns ett stort vardagsrum, matrum, frukostrum (fråga mig inte vad det är) , stor balkong, två sovrum, tre badrum, datarum, gym och pool. Jag är så sjukt glad!
Så om allt går som det ska så flyttar jag in där i slutet av december/början av januari!!!!
Om du vill se mitt blivande crib så klicka på denna länken:  
http://www.skylinesquare.org/Stratford~15260~10158.htm

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter ju aaaaasbra!!!!!!

2008-08-20 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback