Club Anti Reunion

Hur har ju kunnat glömma att berätta om det? Om en av de roligaste kvällarna på läääänge. Om Club Anti reunion.
Det har varit planerat sedan länge att vi alla skulle träffas den 23e december. Sandra skulle komma hem fårn London, Mia skulle komma hem från Stockholm, Jag skulle försöka mig hålla kvar i hylte och Malin skulle komma hit från halmstad. Inte så komplicerat, det gällde bara att alla skulle vara på samma plats vid samma tillfälle.

Mibben, som skulle åka från Stockholm var väl inte i det snabbast laget. (vi skyller på röven?) Så vi andra smsade henne och hotade med att klapparna skulle öppnas utan henne. Haha, som vi skrattade när Mia svarade. Roligare person får man leta efter. När aset väl kom dit kunde jag inte sluta skratta. Jag var antagligen i chock att vi alla var samlade igen :)  Vi käkade blåbärspaj, drack champange och hade så sjuukt skoj.

Det finns nog inte Club som är så bra som våran Club :) Dock kan det dröja ett tag tills vi allihopa ses nästa gång. Det blir antagligen på Britney konsen i London den 3 juni!!

Sandra, Mia, Jag och Malin
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte ord. fy fan va skoj de va!!!! langtar till nasta reunion!!! ;) puss

Postat av: mibb

no words! plattan va under mattan ojss.. haha längtar till konsen nu!! pusssanti 4ever

2008-12-30 @ 00:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback