Fredag

Gårdagen hos Johanna var great! Jag snackade med Thang (som bor i lägenheten ovanför henne) på msn och bjöd in oss själva upp till honom ;)
Johanna hittade singstar på golvet så vi var ju bara tvugna att sjunga lite. Sen kom Calle med mer tvspel så vi satt och spelade ett spel som heter Buzz till ett på natten. Det var ett frågespel kan man säga som var riktigt skoj, det måste jag köpa! Jag hade ledningen ett tag men när spelat var slut låg jag sist :(

Idag ringde klockan 5.30. Det är INTE okej. Plus att det var skiiitmycket snö ute. Usch! Om snön ska komma kan den väl allefall förvarna lite så man är berädd!! Men det var bara till att köra hem och gå till jobbet. Barnen hade ju lucia för föräldrarna. Herregud va söta det små rackarna va. Jag skulle sitta framme jämte barnen så de skötte sig och sjöng ordentligt. Så var det ett barn som sjöng RIKTIGT ordentligt och varjegång en låt var slut så pratade han med sin föräldre som satt på andra sidan klassrummet. Haha, jag fick sånt skratt som inte går att stoppa. Det bara kom och kom :) Jag hoppas inte jag är hatad av alla föräldrarna nu allefall!

Vid halv 11 gick jag hem och somnade direkt när jag klev innanför dörren typ. Jag har svårt hör att sova om det inte är riktigt mörkt i rummet men nu la jag mig i fotöljen framför kaminen och slocknade dirket. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback