helgen

nu var även denna helgen över. I fredags var jag hemma hos Millan och sen åkte vi bort till André en stund, men jag stannade inte så väldans länge.
I lördags gjorde jag verkligen ingenting. Mamma fixade till mitt hår lite och på kvällen våldgästade jag Johan tills han kastade ut mig :)
Igår var jag hos Johanna. hehe, vi satt och var pirriga och fnissiga hela dagen! På kvällen hälsade jag på Lasse liten!

Idag var jag ledig, vilket är oootroligt gött. Jag & Johanna åkte till gekås för att handla lite julklappar. och när jag preics betalat säger jag till Johanna "va fan! jag glömde ju köpa julklappar" :) Så det fick bara bli lite julklappar till mig själv. Blandannat Britneys nya skiva!!
Tack för idag Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack själv julia=)

2008-12-09 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback