Spanien nästa

Hej hej!

Nu har vi kommit hela vägen upp till tjörn. Vi åker ju från Götet ikväll så vi passade på att hälsa på min underbara Mormor. Robban åkte också med så Joakim slipper åka själv hem sen. Jag fick sitta i stackars Robbans knä hela vägen hit, ibland trodde jag att han slutat andas!

Ja, som sagt åker vi till Spanien ikväll. Planen är väl att vi ska måla om våra hus men pappa säger att det ska regna så vi kanske slipper det :) Annars har vi väl inte så mycket planerat. Jag och Jenny kommer nog köra iväg och shoppa endel och sen blir det väl till att käka god mat och det vanliga typ! Vi ska ju bara vara borta i 10 dagar så det går nog väldigt fort!

Ha det så skoj hemma alla vänner och ta det lugnt på nyår!
Kommer sakna elitklacken men vi taggar sönder Lugi när jag kommer hem igen ;)

Inte för att vi varken ska till Asien eller kommer ha nått badväder så bjuder jag på lite semesterbilder :)

Jag & Joakim kämpar oss upp för ett vattenfall i Thailand


Joakim & Jag badar med elefanter i Thailand


Snorkling i Malaysia


Jag med en bebissköldpadda i Malaysia

Kommentarer
Postat av: Emilia

kommer sakna dig din skit!!! :( men den 10 smäller de igen.... PUSS

2008-12-28 @ 17:18:23
Postat av: nataschia

julia du måste uppdatera så jag vet vad som händer i ditt liv!!!:D

2009-01-08 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback