THE HAPPIEST DAY OF MY LIFE



ALLA har sagt att det är över för Britney utom Jag och Sandra. Vi har varit hennes största fans så länge jag kan minnas. Vi har alltid stöttat henne och funnits vid hennes sida när hon har behövt oss :) Vi har alltid sagt till henne att det kommer ordna sig och att alla har en bad hair day ibland,. Vissa mer, vissa minder.

Men nu, NU händer det äntligen. Britney ska ut på turné!! Jag funderar fortfarande över om det är en dröm eller inte.
Igår bokade jag 4st biljetter till Britney Spears konsert i London!!!!!!! De 3e juni ska jag, Sandra, Mia och Malin rocka allt vi har och äger.
Det kommer utan tvekan blir livets bästa händelse (förutom den dagen när Britt anställer mig o Sandra till henne personliga coach!).

CLUB ANTI GOES LONDON TO SEE BRITNEY SPEARS!!!  It's amaziiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback