Torsdag

tjohej.
Imorrn är det fredag igen. Jissus va gött. Denna veckan har gått riktigt fort!
Idag jobbade jag bara till ett så sen åkte jag med familjen in till stan. Jag var tvungen att köpa ny mössa eftersom min gamla älskade mössa försvann på jobbet. Jag bor ju praktiskt taget i min mössa så jag var i stoort behov av en ny :)
Innan hade jag finfint besök hemma. Min underbara vän Nataschia kom och hälade på mig. Hoppas det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång.
Nu ligger jag i Johannas soffa och latar mig. Vi ska ha sleepover ikväll :) Dock börjar jag 6.30 imorgon så det blir nog inte så väldigt sent. Mina små älsklingar ska ha lussa imorgon så vi kommer ha typ 100 föräldrar, syskon och andra släktingar hos oss. Ska bli mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback