Trött så in iii



Såhär känner jag mig just  nu. Råkade vara upp till ett inatt och vaknade vid 5 imorse. 4 timmars sömn är verkligen ingenting för mig.  Vid kvart i 6 fick jag cykla iväg till jobbet. Så kom det inget barn förens kvart i 7. Seeegt. Nu sitter jag här med ett barn och ska snart käka frukost. Det kommer två barn till idag men de kommer inte förens vid 10. 
Tacka vet jag tvn :) Nu har jag sysselsatt barnet framför Monsters Inc i nån timme allefall.

Idag när jag slutar, vid två, kommer Millan och hämtar mig. Vi ska in till stan för lite sista minuten julshopping. Jag får se om jag lyckas hålla mig vaken tills dess. Annars måste jag nog hem och sova några timmar. För ikväll, ikväll händer det. CLUB ANTI REUNION! Sandra är hemma från London och Mia kommer hem från Stockholm :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

2008-12-23 @ 09:24:54
URL: http://as
Postat av: Anonym

jag är nervös!!!

2008-12-23 @ 09:25:12
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback