Kan inte sluta le!!!!

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Igårkväll ställde jag motvilligt klockan på 10 eftersom jag visste att Fia skulle komma hit 10.15.
När hon kom hit var jag allt annat än sugen på att gå ut och gå en morgonpromenad.
men jag hade inte så mycket val så det var bara att snöra på sig gympadojjorna.
När jag var tillbaka hemma, svettig och trött, skiner Lisa min värdmamma upp vid dörren.

L:
"Julia, det har kommit ett brev till dig!"
J: "Till mig??? Varför det?"
L: " hehe, det vet jag inte, men det ligger inne i köket"
J: "meen, jag väntar inte brev från någon" 

Men jodå,där ligger ett brev till mig  =) Postat från självaste sverige!!!
Så jag springer ner på mitt rum och känner mig som ett barn på julafton!!!!
I Brevet ligger det en t-shirt med världens underbaraste Britney på! Sen ligger där en lapp ' Happy valentines day! From a secret admirer '
ÅHHH, älskade älskling!!!
Det där gjorde hela min dag.. nää, det gjorde hela min vecka, MINST!
T A C K!!!!!!!
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååååhhhhhhh så gulligt!!!! :)

2008-02-21 @ 18:43:07
Postat av: Anonym

jag är kär!!! (antisar delar på allt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback