time to talk!

Nu är det dags att lätta på hjärtat lite igen.
Livet suger just nu.. eller.. egentligen borde jag inte klara. Den nya familjen är verlkligen jättesnälla mot mig men jag trivs inte. Nu ljuger jag igen. För jag trivs, men någonting känns inte rätt.
Jag är inte glad, jag är uttråkad, jag saknar hayden och bergen sjukt mycket, jag tror inte att jag vill vara här, jag behöver träffa sandra oftare... listan är lång,

Igår kollade jag i fönstret när bussen kom, Jag blev nästan ledsen när jag såg MINA tjejer med den nya au pairen. man tar inte min hayden och min bergen sådär bara. De är mina och kommer alltid vara det.
På kvällen sprang jag över för att säga hej till Bridget för jag har inte träffat henne på en vecka nu, även för att säga godnatt till mina favoriter. Men de var inte hemma :(
Ska ge det ett nytt försök ikväll om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback