Britney in my heart!!!

förlåt kära läsare (läs sandra) att jag inte har varit så duktigt på att uppdatera om mitt underbara liv.
men jag har helt enkelt inte haft något riktigt spännande att skriva om... men nu måste jag bryta traditionen!
Som ett av världens största Britney fan (jag o sandra delar 2a platsen, killen på youtube leder över oss) blir jag riktigt ledsen över vad jag hittade idag.
http://www.whenisbritneygoingtodie.com
Hur kan man göra något sådant mot någon som är så underbar? Idioten som gissar rätt vinner ett playstaytion!!!! Det e sjuuuukt!

Britney, jag älskar dig och kommer aldrig svika dig! Vi är BFF!!! (best friends forever!)

Joina sandras nya klubb på facebook, Operation save Britt, och bidra med ditt stöd!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förjävligt. det är ju som om man önskade livet av gud..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback