Dagens bästa!!!

Johan säger:

Är osäker på var jag vill plugga

Julia säger:

vad lutar det åt?

Johan säger:

Växjö eller jönköping

Julia säger:

okej!!

Johan säger:

Inte halmstad. Jag vill komma bort från skiten lite hehe

Julia säger:

hahhaha, nyss ville du ju stanna i metropolen HYLTE!

Johan säger:

Aldrig i hela mitt liv

Julia säger:

haha!!

Julia säger:

det sa du fan sist!!!!!!


Johan säger:

Pappa sa att jag åker ut med huvet före om jag söker fast jobb på bruket


Julia säger:

HAHAHAHAHA!!!

Julia säger:

så jääävla klockrent!!!!

Johan säger:

Han va typ allvarlig också haha


Kommentarer
Postat av: Li

haha lilla pappa :P

2008-01-27 @ 16:47:21
Postat av: Anonym

Hahaha, fan vilken bra pappa. Alla jobbar ju på bruket i hylte :s läskigt fan.

2008-01-27 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback