Fuck Sweden.. Im staying! :D

Igår när jag hämtade tjejerna pratade jag med grannen som vanligt.
Jag vet att hon har funderat på att skaffa au pair ett tag men inte riktigt tagit tag i det.. så jag berättade om familjerna jag pratade med osv. Innan jag skulle gå sa jag lite på skämt.. 'om du behöver en au pair kan du ju alltid ringa mig'
Då sa hon ' åh, vilken bra ide! Jag ska prata med min man' hehe!

Så idag ringde hon till mig o sen sprang (okej, hur ofta springer jag?.. jag gick!) jag över till henne så satt vi o snackade.
Efter 15 minuter bestämde vi att jag ska börja jobba hos dem!

Det dumma är att jag inte har egen bil.. men jag sa till om det så jag hoppas de köper en till mig! hehe.. jag vet egentligen inte så mycket om allting hur allt kommer vara men jag hoppas det blir bra!
Det kan ju inte bli värre än att vara i Sverige lixom!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glad för din skull gumman!!

2008-01-26 @ 10:56:29
Postat av: jo

JAg är med glad för din skull, du är värd att det går bra för dig!
Känn inte sånt hat mot swe de är ett vackert land med vänliga människor (mig typ)
det suger och inte ha internet i lägenhetn men de kommer näsat vecka! Kyss
Love love love

2008-01-26 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback