GRATTIS JOHANNA HALLSTRÖM 21 ÅR!

60799-657


Idag fyller en av mina bästa kompisar, Johanna Hallström, år.
Jag och Johanna har känt varandra sen första dagen i 2an när hon började i våran klass.. Så man kan säga att vi känt varandra i cirka 2 ½ år.
Fast vi varit polare denna korta tid är hon ändå en av alla mina vänner som står mig allra närmast.
Johanna har alla de egenskaperna som en bästa vän ska ha.
Jag kan ha otroligt roligt med henne, jag vet att jag kan lita på henne och att hon ställer upp om jag behöver henne, hon har det största hjärtat som finns, hon får mig alltid på bra humör när jag är sur, hon säger de sakerna man vill höra, hon ger alltid bra råd, Johanna ÄR en bästa vän.

När jag hade opererat mig var Johanna där jämte mig på sjukhuset, när jag var ledsen och nere var det Johanna som fick mig att må bra. Johanna, du får mig att må bra.

Hoppas din födelsedag har varit underbar och jag är ledsen att jag inte kunde närvara och ge dig den största Grattis kramen någonsin.
Jag saknar dig.

Du är underbar kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback