Lyckad söndag!

Idag har varit en riktigt bra dag.
Jag åkte och hämtade Fia så körde vi bort och käkade på t'he cheesecake factory'. Väldigt god pasta lunch.
Efter det funderade vi på om vi skulle dra hem eller om vi orkade kolla på bio... Efter lite funderande bestämde vi oss för bio.
Vi kollade på 'Juno'. Filmen handlar om en tjej som är 16år och blir gravid. Hon beslutar sig för att inte göra abort men istället adoptera bort barnet.
Filmen var riktigt bra. Är inte säker på om den har kommit till sverige ännu, men har den det så ska ni verkligen se den.

Efter filmen gick vi tillbaka till bilen och körde hemåt.
När jag kom hem hade vi gäster här och jag kände inte för att vara social så jag satte på mig på rummet och kollade på NHL allstar matchen.
Nu ikväll när gästerna hade åkt, gick jag ut från min grotta och satte mig där uppe o kollade på nån gala med familjen + frida (deras förra svenska au pair) och hennes kille Paul.

Eftersom kidsen är lediga från skolan imon får jag sovmorgon.. så då kan jag spendera kvällen med film.
Ikväll visas en av mina favvisar, 'the longerst yard'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback