RE MATCH!!

Kaos är väl det minsta man kan säga...
Igår skulle ju somsagt Joakim åkt hem.. så jag körde honom till flyget och släppte av honom, hämtade barnen hos alexandra och körde hem.. Satte på min svenska mobil för att kolla om nån hade skickat.. 'RING MIG FORT SOM FAN, DETTA ÄR VIKTIGT' var det första man såg!
kaos kaos kaos... alla ringde på en o samma gång. jag pratade i tre telefoner samtidigt (mamma, fia och paul) joakim hade missat planet. jag satt hemma själv med barnen o de skulle sova. jag va tvungen o hämta joakim. vem ska passa barnen? ringer paul. paul pappa kommer o passar barnen och jag kör till flygplatsen.

men idaaag, idag kom BOMBEN, allt var frid och fröjd.. jag och bridget stod där uppe o pratade om vilka kurser jag vill läsa.. sen mitt i allt säger hon 'We need to talk about something'
Jaha?
Efter ca 15 minuter i soffan kom vi fram till att vi ska starta en rematch. Jag fällde en tår. Sen gick jag ner på rummet där mamma väntade i telefon.. men då sprack det, fick inte fram ett ord... krokodiltårar var bara förnamnet!!!

Varför händer detta nu? Varför sa Paul till mig i fredags att allt har varit så bra den senaste tiden?
okej.. jag vill verkligen komma härifrån innan.. men nu har allt vatt så bra. FAN!

Mina älskade tjejer har gråtit och sagt till Bridget att de inte vill att jag ska åka....... fittkärring!!!
Är inte det viktigaste att dem är lyckliga än att jag ska springa dina jävla ärrenden hela tiden??????????

Kommentarer
Postat av: jo

du vet var jag finns" tänker ringa och väcka dig men det är kanske inte så schysst! så ja väntar här online! kyss

2008-01-10 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback