Bilder från Baltimore

Igår åkte Jag och Emma ner till downtown med hennes polare för att gå på festival. Jag har aldrig varit på festival tidigare, det var grymt skoj. Jag och Emma gick först bort till RnB avdelningen där Mario hade konsert. Vi var de enda vita på hela stället, hehe. När han hade uppträtt klart gick vi tillbaka till killarna som stannade vid rock avdelningen. Jag och Emma började lite lugnt att gunga i takt till musiken.. sen slutade det med att vi två rockade mest på hela stället, Det var längesen jag dansade så mycket. Rock konsert äger!
Vi avslutade kvällen med att åka bort till poolen där Emmas poalre Josh jobbar och tog oss ett nattadopp :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha....vilka rockbrudar!! ;)

2008-07-21 @ 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback