extra money

Nu har jag precis kommit hem från the Morris family. Jobbade extra hos dem ikväll så man kan få lite mer casheter än vanligt! Frida var också där och jobbade eftersom vi hade 7 barn att ta hand om så det var trevligt.

Imorgon vet jag inte hur planen ser ut riktigt, det är ju 4th of July som förhoppningsvis ska firas på äkta amerikanskt vis. Eftersom jag inte riktigt vet hur jag jobbar så har jag inte lagt upp någon plan ännu. Greg är i Virginia så han sa att jag skulle komma och fira med dem. Sen ska Jane ha fest hemma hos henne så det lockar ju lite med. Får se hur det slutar men jag hoppas att det blir skoj allefall.

Kommentarer
Postat av: Allti

Skönt att du har bestämt dig; förstår att du vill ut i världen och resa också. Sen har du ju skaffat dig kontakter så du kan ju åka till USA när du vill egentligen och alltid ha någonstans att bo! Har haft obeskrivligt kul med dig och Sandra i helgen - bilderna säger kanske allt :)

Ser fram emot en riktig anti-höst (och lätt att vi tre drar til Nyjje bara för en vecka ;) )

2008-07-04 @ 16:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback