Fredag

Hyffsat chillig dag idag. Jag lagade köttförslimpa och potatismos till familjen vilket uppskattades. Kollade på Aladdin med glinen och tog det allmänt lugnt.
När jag slutat körde jag bort till Tysons för lite shopping. Det blev en heel del kan jag lova. Nya svarta pumps med högre klack. En bikini från Guess och en från Ralph Lauren. En tröja från Calvin Klein och två från DKNY. Köpte även lite presenter till några av mina familjemedlemmar (min riktiga family). Jag vet att du inte vill ha nånting mamma men nått litet ska du ändå få :)

Avslutade fredagskvällen med att gå på bio. Jag såg Will Smith's nya film Hancock. Jag älskar väl inte action filmer men denna var riktigt bra. Lite overklig men ändå grym. Rolig var den med. Jag satt där och skrattade för mig själv. Det satt ett par jämte mig som garanterat var på andra dejten eller liknande. De satt och hånglade filmen igenom! haha! De hade köpte den största popcornpåsen med men de käkade ingenting eftersom de bara hånglade. När min påse var slut funderade jag på att smyga över handen och knycka lite från dem, de hade säkert inte märkt någonting ändå.


Kommentarer
Postat av: JO

SÖT

2008-07-19 @ 14:00:12
Postat av: Ljungberg

Snygging;)

2008-07-21 @ 00:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback