Helgens planer

Lisa frågade mig om det var okej att jag tog min lediga helg denna helgen eftersom kidsen ska vara hos deran Mormor.  Hon behövde inte säga det högt men jag antog att hon ville att jag skulle göra något roligt i helgen och hålla mig borta från huset. Kan tänka mig att hon och Bill vill ha lite alonetime och då vill inte jag vara ivägen. Först tänkte jag då att jag skulle invadera Frida och Paul hela helgen. En sleepovet at their place, men så kom jag på att de ska iväg på bröllop hela helgen.
Men nu är det nästan spikat vart jag ska bege mig. Jag ska hälsa på Emma i Baltimore! Vi bor bara en timme ifrån varandra men ändå har vi bara setts EN gång under detta året. Jag och Emma åkte till USA samma dag och blev riktigt bra polare under orientation. Hon hälsade på mig i vintras om jag inte minns helt fel och nu är det min tur att hälsa på henne. Så förhoppningsvis befinner jag mig i Baltimore lördag - söndag.

På fredag kväll ska jag shoppa, gå på bio och käka thaimat! Funderar på att se den nya Batman filmen. En dag för mig själv igen :)

Emma & Jag, NYC

Kommentarer
Postat av: Jenny

va skoj om du ska halsa pa emma! hoppas du far en toppenhelg! vi ska ut och dyka iman med pappa och mamma, hoppas att vi ska fa se haj! puss puss

2008-07-18 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback