Lördag

Att gå upp tidigt på morgonen är verkligen inte min grej, så när klockan ringde vid 9 imorse ville jag bara kasta den i väggen och somna om men jag var tvungen att gå upp för att jobba.
Lisa och Bill åkte iväg så jag ringde till Bridget (min förra hostmom & granne) för att fråga om Bergen och Hayden ville komme över och leka här. Så tjejerna + Paul kom över nån timme.
Nu har jag precis gett Allie & Mia lunch och vi ska gå över till Bridget och Paul så de kan åka i deras waterslide.

Jag slutar jobba om ca 2 timmar men jag har ingenting riktigt planerat. Om solen håller i sig åker jag nog bort till poolen för att jobba på brännan lite. Ikväll hoppas jag att det blir utgång med Eva men jag har inte fått tag på henne idag.

Sandra, förlåt om jag ringde och väckte dig imorse. Hoppas du kunde somna om! Ringer dig senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback