Måndag

Jag är grymt impad av mina matlagnings skills. Från att inte ens kunna koka potatis slängade jag ihop ris och vegetariskchili idag. Mycket smaskigt.

Ikväll kom deras kanske blivande au pair hit. En brud från Guatemala, tror jag, som ska förlänga och göra sitt andra år här. Hon var snäll och skulle nog passa i min familj. Lite tråkigt att nån annan ska ta över bara. Jag kommer ju närmre och närmre familjen varje dag. Det känns som jag är deras äldre dotter.
När jag kom hem från Baltimore igår flög Bill upp från stolen på kontoret för att kunna krama mig:) haha, då hade jag varit hemifrån i en dag!

Sen träffade jag Eva nu ikväll. Hon ska åka hem till Latvia på semester och stanna där i 1 ½ månad så vi hinner inte träffas innan jag åker hem :(
ne, nu ska jag slagga.. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback