Söndag

Idag blev det en lång sovmorgon (mest för att slippa ha frukost med lisa och bill!). Svarade på lite mail och ringde till Sandra på morgonen. På eftermiddagen åkte jag och hämtade Frida så körde hon och jag bort till klubben för att sola och bada. Min nuvarande värdfamilj är ju inte medlemmar där men Paul (min förra hostdad) var där så vi kom som hans sällskap. Jag och Hayden var i och badade sågott som hela tiden. Saknar henne så himla mycket!

Framåt kvällen åkte vi hem till mig och bytte om, stannade en snabbis i affären för att köpa hamburgebröd och sen hem till Frida och Paul för att grilla med några av dera vänner. Vi kollade på en mycket rolig film som jag inte kommer ihåg namnet på. Men den var nog ny och Owen Wilson var i den.

Det känns inte okej att helgen redan är slut. Jag tycker att jag förtjänar minst 2 dagars ledigt till. Jag vill inte vara inne i ett hus och laga mat. jag vill ligga ute i solen och jobba på min bränna.

Nu ska jag skicka mail till min mamma och pappa som befinner sig någonstans i Asien. Jag är inte helt hundra på vart alla mina familjemedlemmar befinner sig just nu. Mamma och Pappa är antingen i Bangkok, påväg till Malaysia eller i Malaysia. Joakim, min lillebror, sitter på ett flyg från Bangkok till Köpenhamn tror jag. Jenny, min storasyster ligger antagligen på en UNDERBAR strand i Malaysia. Och Maja, min älskade Maja, hon är hemma i Hylte och vaktar huset!


Kommentarer
Postat av: Amanda

området dom bor i heter colonial village! :)

okej ska tänka på det när jag packar då!? några fler tips på vad man ska ta med?!

Postat av: ekan

Haha då slapp du pinsam tystnad efter igår natt iaf... Kollade du om sängen stod på samma ställe? ;)

Du är ju redan så brun, tänk på oss här hemma... Fast å andra sidan: passa på! puss på dig

2008-07-14 @ 14:49:52
URL: http://www.malinaliasekan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback