Tisdag

Idag gjorde jag bearnéis(?)sås för första gången under detta året tror jag! Herregud va gott det är. Ännu godare blir det om man mixar det med ketchup! Stektpotatis och beasås, sen är jag in heaven. Mycket bättre än så blir det inte.

Ikväll var jag på starbucks med Eva. Mycket trevligt, vi hade endel att ta igen eftersom det var ett tagsen vi träffades. Hon hade många galna historier att bjuda på. Jag hade väl kanske inte lika mycket händelserika saker att bjuda på. På lördag blir det antagligen utgång i DC eftersom hon är bundis med ägaren på ett stället.

Nu ska jag foftsätta mitt slitande efter att hitta ett nedladdningsprogram som jag förstår mig på! Antingen är alla jävligt kompicerande eller så är det jag som är lite trög. Jag tror mer på det förstnämnda! Hur svårt måste det vara lixom? Vet ni något bra program? Limewire funker ej och DC++ är lika lätt som att snacka latin.

UPDATE: Jiho, nu fick jag äntligen igång limewire så nu ska här laddas ner låtar natten lång!

Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

Darling, det är du som är lite trög =) Ta hem Azuerus och hitta alla låtar/filmer/whatever på thepiratebay.org - väldigt lätt å smidigt, till o med du kan klara det!

Btw, har du fått mitt brev?

2008-07-09 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback