PISSREGN

Jag hoppades att det skulle börja regna idag så kidsens dyktävling skulle bli inställd, men inte fan gjorde de det. Molnigt var det men inget regn eller åska. När allt var klart började det sjäälvklart ösa ner.. nu snackar vi ÖSA. Åska och blixtar om vartannar och regn som fullständigt ööööser. Man skulle nog verkligen inte lämna huset men jag var bara tvuuungen att ha godis så det var bara till att hoppa in i bilen och köra bort till CVS. Jag länsade hyllorna på allt jag hittade.. sen frossade jag i mig skiten medans jag körde hem och när jag väl var hemma mådde jag så sjukt illa.

På tal om regnet så har jag nog aldrig sett så mycket regn. Jag är glad att jag hade mina flipflop på mig eftersom när jag kom fram till CVS var det översvämning. Minst 1dm regn! Skulle lätt tagit ett dopp om jag inte haft kläder på mig.
Mamma, förlåt för alla gångerna jag varit ett pain in the ass när vi bilat ner till spanien och det har pissregnat. Nu förstår jag hur sjukt svårt det är att se egentligen. Jag var nästan lika rädd som när man satt i Abborrhult och hörde alla träden falla som dominobrickor runt huset när stormen Gudrun kom. Tacka vet jag en lugn sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback