Dag 1 & 2 - underbara!!!

Fy fan, nu sitter jag i Sankys säng och kollar på movie. Har precis slingat hennes hår och det blev superbra! Kan inte fatta att jag äntligen är här, så som vi har längtat efter denna helgen!


Igår när jag kom hit åkte vi och käkade glass med kidsen, sen när vi slutat åkt vi bort för att shoppa lite men det blev inga fynd. Lika bra det!

Idag slutade vi jobba klockan ett så vi åkte till 6 flags, ett jättestort nöjesfält! Det kostade skjortan för min del men Sanky hade ju VIP (tyyypiskt). Men det var lätt värt varenda öre. Jag hade svinskoj och åkte allt.. Sandra fegade ur (skyllde på lång kö) på den farligast attraktionen men jag kunde inte motstå. Ångrade mig precis när den satte fart men då var det försent! Den gick spiiikrakt upp (det är världens högsta attraktion) sen spiiikrakt ner igen. Nu snackar vi tuffa grejjer! Jag trodde jag skulle lägga en pöl i brallan men kom ut levande och torr. Sen blev det ju såklart regn och då stängde de alla banorna så vi drog hem, pallade inte vänta på skiten.



Så nu är vi hemma hos Sandra igen och ligger här med en varsin fruktskål. Imorgon kommer MALIN hit, ska bli så sjukt roligt asså. Då blir det raka vägen in till manhattan för turistning och sen party. Vi ska antagligen till tenjune som är kändisstället numero uno!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att du har haft en toppenhelg hos sandra! Vi har det super!! men saknar dig saklart!! PUSS

2008-06-30 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback