Fattat beslut?

Jag lovar er att 80% av min tid går åt till att fundera på om jag ska stanna i sverige eller inte. och efter MYCKET tänkande tror jag att jag har fattat ett beslut. Jag vet inte om det kommer sluta så eller hur det kommer blir. MEN, jag vill börja plugga här.
Jag ska prata med Lisa imon och se hur hon ser på det hela och hur möjligheten är för dem. Isåfall planerar jag att komma tillbaka när terminerna börjar i januari igen.

btw, jag hade riktigt skoj ikväll :)
Sandra, jag har försökt ringa dig. Om du ser detta så ring mig :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Forstar precis hur svart det ar att bestamma sig. Funderade sjalv over alla mojligheter i nastan 2 ar, innan jag bestammde mig.. Lycka till i vilket fall!

Postat av: Jennifer

Hejsan!

Hittade in på din blogg och såg att du funderade på att studera här. jag är också au pair och sitter och överväger samma sak som du. Lägg gärna till mig på msn, kan vara kul att prata med någon som funderar på samma sak :) Kram Jennifer

[email protected]

2008-06-15 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback