Fias sista dag

Godermorgon kära läsare.
Jag kan börja med en fråga till pappa; jag har råkat ta sönder mitt K på tangentbordet. Det funkar fortf men jag måste trycka hårt. Det hänger typ löst och är snett. Kan man beställa ett nytt eller? Isåfall, gör det!

Idag ska jag jobba som vanligt. Glinen kommer hem tidigt vilket inte är så skoj. Men det får väl funka. Annars blir det till att laga mat och ikväll ska vi ha avskedmiddag för fia här. Jag har gjort en liten present till familjen som tack för att de ställt upp så mycket. I Florida plockade jag massa snäckor som jag limmat fast på en ram och förstorat ett fint kort på tjejerna. Hoppas de tycker om det.

Nu ska jag vika tvätt. Jippi, det är så himla roligt att vara au pair :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback