Glad midsommar

Igår upplyste Mia mig om att det var exakt ett år sedan vi satt i bilen påväg till smögen. Klockan 7 skulle vi komma iväg och är jag kom för att plocka upp mia var hon inte klar på långa vägar. Efter midnatt någongång var vi framme i smögen. Då blev det smått party och kärt åtreseende med Ayia Napa killarna.
Mia, kommer du ihåg de killarna som körde oss? haha, det hade jag glömt av! Har för mig att vi plockade med oss både en och två flaskor från deras bil!

Själva midsommar firade vi med en stor pizza och förfest i ett tält med Lund-hunkarna Erik och Fredric. När jag och Mia skulle in på tältområdet ville vakten att vi skulle betala 200 spänn typ! Fuck heller att vi betalade 200 spänn för att komma in på en camping! I äkta anti-anda började vi då klättra upp i skogen/berget för att komma in. Pumpsen var på så jag kan lova att det inte var det lättaste, men in kom vi tillslut!

  

Hade jag varit hemma i Sverige just nu så hade jag antagligen firat midsommar i smögen igen. Eller vad säger du Mibb? Men nu vet ju de flesta att jag inte är hemma i sverige så istället ska jag på grillfest hos Frida & Pauls kompisar!
Hoppas ni alla får en trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: mibb!

lätt att vi hade firat i smögen! best midsommar ever!! saknar dig polarn! puss

2008-06-21 @ 09:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback