Lördag

Nu blir jag galen. Jag har letat som en galning efter en film jag var tvungen att return idag. Vänt upp och ner på hela mitt rum men den är verkligen inte någonstans. Helvete!
Skit i det nu, för resten av min dag har varit väldigt bra. Jag jobbade mellan 10 - 4 idag. Kidsen var hemma hos grannarna och lekte så jag fick mig ett snack med både Johan och Mia på skype. Har inte hört Mias röst på evigheter så nu saknar jag henne ännu mer än jag gjorde innan. Önskar att hon kunde komma till New York med oss i helgen.
På efter middagen hängde jag och glinen vid poolen och när vi kom hem satt jag ner och pratade med Lisa och Bill lite. Bill sa att de verligen vill att jag ska stanna men det är helt klart mitt val, jag ska göra det som känns rätt för mig men att jag är välkommen och stanna hos den huuur länge jag vill. Jag är en av dem, en i familjen.

Sen kom Eva och hämtade mig och då åkte vi bort till Marshalls. Hur har jag kunnat vara här i snart 10 månader och missa att vi har den affären så nära? Hittade både ett och fem par Steve Madden skor där, men jag snålade eftersom jag inte behöver nya pumps. Därimot hittade jag en snygg Ralph Lauren tröja och en sportbag från Lacoste. Jag kanske visar bild på skiten nån annan dag om nån vill se det?

Nu har jag precis ätit en slice pizza och ska lägga mig och kolla på en film. Jag skulle hyrt en ny film ikväll men det sket ju sig eftersom jag inte hittar den andra så jag tog en film här hemma, Djävulen bär Prada.

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you!

2008-06-22 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback