Söndag

Idag har jag och Eva häng vid poolen. Glömde smörja in mig så nu ser jag ut som Rudolf eller ett stoppljus, välj själva!
Efter det åkte jag bort till affären, köpte mig en tidning, gick bort till starbucks, köpte mig en latte och en fruktskål och satte mig i solen helt själv. Helt underbart att sitta där, läsa skvaller och glassa.

När jag kom hem käkade jag med familjen och pratade lite med Lisa om hur jag ska göra. Hon sa att jag kan åka hem, fixa ett visum, komma tillbaka som turist och OM jag vill stanna så gör jag det. Då är det bara att lämna landet (åka till canada) och komma tillbaka på mitt studentvisum! Annars är det bara att åka hem!

Nu ska jag kolla på Die Hard 4 och sen försöka sova. Jag är så sjukt glad nu så det kommer inte vara lätt! Min mun håller på att spricka av det största leendet jag haft iår!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir så glad när du är glad!! :) Jag ser också ut som ett stoppljus idag...men det ska väl dra lite i skinnet efter en dag i solen..hihi! Ååååå vad jag saknar chaitealatte!!! Blev så glad när jag hittade starbucks i bangkok men dem hade inte chaitealatte där....såååå besviken! Kan åka till USA enbart för den!! :) PUSS

2008-06-23 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback