Söndag

Jag jobbade idag från 10-3. Inte det roligaste precis. Blev dock lite roligare när Familjen ringde mig, fick mig ett samtal med både Jenny, Joakim och mamma :) Herrejissus vad jag saknar min familj och Maja.
Efter jag jobbat var det dags för au pair möte. Vi skulle hem till någon familj som jobbar heltid med att vara volentärer (hur fan det nu stavas). Så vi hjälpte dem och packa kläder som ska skickas. Jag går inte så ofta (läs aldrig) på våra au pair möten men detta kändes lite mer betydelsefullt eftersom man gjorde en god gärning.
Satt och snackade med gubben i slutet och han vill att jag ska åka med och öppna en skola i Honduras (tror det heter så) och undervisa engelska där. Jag skulle jättegärna syssla med volentering ett tag men jag kommer nog aldrig ta mig de tiden tyvärr.

Nu ikväll har jag chillat och kollat på the hills. Jag ska försöka stänga av datan tidigt ikväll för jag är lite sugen på en morgonpromenad imorgon. Vi får väl se hur det blir med den biten. OM det händer kanske jag tar med mig kameran så ni får bevis på det! Annars är det ingen som tror mig. Jag brukar få nypa mig i armen ibland när det verkligen händer för att se så jag inte drömmer.

Kommentarer
Postat av: fia .

kenneth , älskling vad duktig du är <3

tänker på dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback