Tisdag

Idag hade jag ingen bil så jag fick stanna hemma med kidsen hela dagen. Då slängde jag ut dem så jag kunde glassa inne. Efter 5 timmar tyckte det inte det va lika roligt att cykla i cirkeln längre så då fick de komma in.
Jag slutade egentligen vid 4 idag men man vill ju inte gå ner på sit rum DIREKT när man slutat så jag hängde med fammen till 8 ikväll. Kollade på tv, käkade thaimat och snackade skit! Mia frågade hur det kan komma sig att ett barn kan vara lik sin pappa eftersom det kommer från mamman :) Då skulle Lisa förklara hur ett barn blir till och jag kunde inte hålla mig. Stackars Lisa, hon skämdes lite. Lisa sa att ett barn kommer från mycket kärlek.. då sa mia ''Ja, jag vet hur man får en bebis.. mamman och pappan gosar i mer än 10 minuter. Sen finns det en bebis i mammans mage''

Nu är väskan nästan helt packad till New York. Pratade precis med Sandra och planerade det sista! Vilken jävla helg det kommer bli asså! Full fläkt varje dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

ska också till NY i helgen, flyger imon. Kanske springer på varandra då =P haha

Postat av: Jenny

Hihihi...va söt hon är mia!! :) Ha så skoj i NY!!! PUSS

2008-06-25 @ 10:13:17
Postat av: Anonym

längtar!!!!!

2008-06-25 @ 14:42:10
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback