ungjävlar i poolen

Idag när glinen kom hem var det dags för poolen igen. När vi kom fram dit såg jag den perfekta spoten för mig att sitta. Mitt i solen och bra uppsikt så jag kunde se glinen. Underbart tänke jag! Så jag lägger mig ner och börjar pressa på bästa möjliga sätt. Sen kommer det en ungjävle och hoppar rakt ner i plurret. Självklart skvätter det vatten på mig. Idiot! Då kommer en unge till och hoppar. Idiot! Igen och igen och igen. Det är stor jävla pool. Måste de hoppa bomben precis där jag ligger? Ni vet när man får ca 5 droppar på sig och det är svinkallt. Ber hellre någon hälla en stor hink med vatten över mig istället för lite droppar här och där.  
Nästa gång ska jag ta med mig en stor skylt där det står NO JUMPING WHERE IM SITTING. Eller så ska jag hoppa bomben på dem när de ligger och pressar. Då ska vi se hur jävla kul de tycker att det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback