tomt utan min fia

'Kom igen, du kan väl allefall offra en tår för mig?' sa en gråtande Fia när vi stod på flygplatsen och kramade varandra hejdå. Men på den 3e kramen kom mina tårar. Jag skulle bara vilja sätta mig i ett hörn då och skrika. Skrika högt som fan. Och gråta ett hav av tårar.

Nu åtta timmar senare sitter jag här i min säng. Helt ensam. Ingen Fia som sitter nere vid mina fötter. Men så kom jag på en sak; Brevet! Fia och jag skrev ett varit brev till varandra igårkväll. Jag hade helt glömt bort att läsa det innan idag. Så fort jag började läsa de första raderna fick jag en klump i magen. Herregud vad jag saknar henne redan. Hon är en otrolig vän som jag kommer ha kvar hela mitt liv. Jag kommer antagligen inte inse hur mycket jag behöver henne vid min sida förens om ett tag. För hon har väl inte åkt hem på riktigt? Hon kommer väl tillbaka om några dagar?

Kommentarer
Postat av: verica

Hej mammas älskling!!!

Tråkigt att Fia åkt hem nu jag förstår att du saknar henne redan, ni får försöka att hålla kontakten via mail och telefon så kommer tiden som är kvar för dig att susa förbi.

Vi finns ju också ständigt vid din sida även om ett hav skiljer oss åt så känns vi ändå nära.Tack och lov att familjen är snäll då känns allting bättre.

Farmor och farfar var här på fika nyss och de hälsar så gott till dig och längtar de med. Vi ska ut i trädgården och rensa i landen så var glad att du inte är hemma och behöver hjälpa till. Ikväll är vi bortbjudna till Ingemar på älgmiddag,Monkan ska ut på annat så han ska kocka..vad tror du om det?? Vill du att vi ringer dig när du vaknat så skicka över en pling till oss.

Tänker på dig och älskar dig ....mamma

2008-06-06 @ 13:26:14
Postat av: fia .

älskade älskling, du har helt rätt. jag kommer snart tillbaka , fast till hylte och halmstad för att upptäcka ditt sverigeliv med det. det är inte långt kvar alls, och spanien. vilken vecka vi ska ha , nya äventyr :) du är stark som en gammal kossa kenneth. du är bäst. och juste, min pandakenneth hälsar och slänger en kyss precis som jag <3

Postat av: fia .

och visstia, jag älskar dig min bästaste bästa juliababe <3

2008-06-06 @ 23:07:53
URL: http://dumfiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback