pratat med lisa

När Lisa kom hem ikväll berättade jag för henne om mina tankar på att stanna. Jag frågade självklart om de vill att jag stannar, om de vill att jag bor hos dem i ett år till. Lyckligtvis ville de ha mig!
Nu måste jag kolla upp vad som finns att plugga, om det är någonting jag vill plugga, hur lång tid det tar att fixa studentvisum etc etc. och framför allt; VILL JAG STANNA!?

Det känns lite jobbigt att hela min familj är i Thailand nu och inte kommer hem förens i mitten av augusti, så det är ju inte världslätt att ha en snabb konversation med dem. Det är ju ett rätt stort beslut jag måste ta så jag skulle behöva mammas rådgivning :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Behover du plugga innan nasta ar startar? For de har ju weekendkurser i bade DC och NY exepelvis :) Da gar det ju ganska fort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback