Vill jag stanna?

Idag funderade jag så sjukt mycket på ifall jag ska stanna i usa så jag var tvungen att prata med Lisa om det. Hon sa att jag är mer än välkommen att bo med dem. Jag kan åka hem till Sverige som planerat och sedan komma tillbaka på ett studentvisum och börja plugga här. Jag kan inte förlänga mitt au pair visum eftersom jag inte har pluggat någonting detta året.
Som jag sa igår så har jag ju verkligen ingenting att komma hem till. Alla kompisar är borta. Jag har inget jobb. Inget att göra. Inga pengar. Ingenting. Vad ska jag göra hemma? Vandra 7 varv runt hylte varje dag? Festa på B&B? Shoppa på Vero moda? Nej, tacka fan för USA.

Det enda är väl att skolan kostar skjortan här. Men om jag bor hos Lisa och Bill betalar de mina studier istället för att betala au pair förmedlingen. Sen jobbar jag hos dem som vanligt när jag inte har skola.
Shit, jag blir bara mer och mer sugen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska stanna faktist....men du måste komma hem en sväng iallafall!! Eftersom jag saknar dig så vill jag egentligen att du ska komma hem, men samtidigt tror jag att du kommer att dö av tristess här hemma...hmm....svårt dilemma! LOVE YOU!

2008-06-14 @ 09:58:24
Postat av: Anna

Du borde stanna. Ja gva oxå aupair ett år sen hem 10 månader ( hem till ingenting) o åkte tebax o pluggade så jävla underbart att vara här. Visst de kostar skjortan men de e de värt. Även om manbor i lilla Delaware :).. Åk hem ett tag o åk tebax te nästa terminstart.. vad har du att förlora :)

2008-06-14 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback