Dag 1 i New York

Nu ar vi antligen i New York... eller det har vi vart sen igar, men allefall!
Vi kom fram runt 1 igar och da drog vi hem till min polare och lamnde vaskorna, snackade lite med honom , sen var det raka vagen in till manhattan igen.
Vi borjade med shopping pa soho, sjalvklart sag vi en kandis!! Sjalvaste Karl Lagerfeldt. (sa nu kan jag antligen saga att jag varit i usa och sett en kandis) bildbesvis kommer nar jag e hemma i wash.

nar vi var klara i soho akte vi upp till times square, trevligt trevligt. 
Sen var klockan 10 och vara fotter borjade bli ratt trotta sa vi akte hem och sov.

Nu har vi precis vaknat och ska dra oss in till manhattan sa fort sim mojligt. Vara planer idag att forsoka hinna se statue of liberty, central park, top of the rock.. ah, lite sant! Men far se hur mycket vi hinner med,

Pa lordags kommer sandra in och det ska bli lika underbart som alltid att traffa henne, kanns helt tomt utan henne nu. men pa lordag ska vi rocka igen och det kan inte bli annat an galet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback