Kopierat från Fias blogg

jag och julia tog en het dejt på starbucks och listade dom skönaste sakerna i livet utan följdordning.

. alla former och varianter av toalettbesök. erkänn, det är toppklass på njutningsskalan.

. att komma hem. efter en arbetsdag , två veckors semester , en shoppingrunda. varför heter det annars borta bra men hemma bäst ? för att det är sa sant som det är nerprintat.

. här tänkte jag skriva ett grovt ord men är duktig och nöjer mig med sexuellt umgänge. behöver inga allvarligare förklaringar. vi alla vet.

. att få lägga sig i sängen på kvällen , avsminkad och redo att sova med sån stor valfrihet. läsa en bok ? ringa en vän ? se en film ? natta kudden ?

. att vara kär. måste nästan slå allt och det mesta. fjärilarna som har disco i magtrakten tjugofyra timmar om dygnet , generade kinder, handsvett. den oerhorda superlyckan , konstant hela tiden. hoppsan , jag parkerade bilen. jag är kär. ajdå, en fluga i örat, jag är kär. attans , jag glömde halva livet, jag är kär.

med andra ord, guiden till ett fullt och gladerligen levt liv borde enligt fia och julia innehålla minst fyra av dessa fem punkter. enjoy och se till att njuta lite extra nästa gång du besöker toalettstolen. det är ju så underbart ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

antisar gör header till andra antisar;)

Postat av: fia.

eftersom julia arade min blogg utan att lamna en ledtrad vart ni kan finna fler sadana underhallande inlagg maste jag ju sjalv ta tag i saken;

WWW.NOGG.SE/DUMFIA

tack pa forhand och julia ar snuttigullig

2008-03-06 @ 16:46:33
URL: http://www.nogg.se/dumfia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback