lördag

igår var det birthdayparty på klubben för bergen. det var mycket trevligt. dock kändes det som att jag jobbade eftersom jag hjälpte till hela tiden.
 

när kalaset var slut kom fia och hämtade mig, då var det raka vägen till ikea som gällde. såklart börjades det med en efterlängtad tallrik köttbullar & potatis. dagen till ära serverades det potatismos istället för kokt potatis
fia : jag fattar inte varför de lägger skinka i moset ?
julia : skinka? hahaha. det är ju förihelvetet skalet !
efter maten gick vi ner till the swedish foodmarket och inhandlade lite godsaker till den kommande påskluchen.

kvällen spenderade jag med kidsen eftersom lisa & bill var iväg. inte det roligaste precis men det fick duga.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback