Min äldsta och bästa vän

image752
Tjejen på bilden heter Johanna. Johanna Karlsson. men jag kallar henne oftast för Jojjo eller Kalle.
Jag och Johanna har kännt varandra sen vi var bebisar. Vår pappor, Tony & Leif, var bästakompisar när de var små.
Vi började på sörgårdens dagis ihop när vi var ett år. Redan då var det svårt att skilja på oss.
Sedan dess har vi gått i samma klass tills vi slutade 9an. Då valde jag samhälle och Jojjo valde natur, på olika skolor.

Under våra 20 år har vi hittat på mycket jävleskap ihop. Ett av de starkaste minnera är från dagis när vi la svarta mödarsniglar på ögonen.  eller när du slog mig för att jag kastade en snöboll på din snöhäst i 2an? haha. Kommer du ihåg när vi klädde ut oss till påskkärringar i 6an? När din pappa gav oss både utvisning i fotbollen för vi sa fula ord till de andra laget? När vi var så elaka mot varandra att pappa fick skaka vett i oss och vi båda skämdes som satan. kommer du någonsin glömma veckan vi var i Ayia Napa och levde rövare?

Jullan & Jojjo, Örnen & Kalle, Julia & Johanna , Kärt barn har många namn.
Nu har vi inte träffats på 7 månader . men jag vet att vi kommer vara exakt samma örn & kalle nästa gång vi ses.

älskar dig, johanna karlsson ♥
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer inlägget om sanky?;)

Postat av: kalle

Du är FÖR söt! =) Glad jag blir...! Kyss

2008-03-13 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback