Nya planer!

Framtidsplanerna ändras lika ofta som jag säger en sovdom, vilket tyvärr är väldigt ofta.
Min plan innan var ju att åka hem i början av juni. men igår berättade Lisa, min hostmom, att hon ska läsa en kurs hela juli. FUCK! och jag har verkligen inte mage att svika dem och dra hem ( nej, jag är inte alltid ego )

Så nu har jag en ny plan :)
I början av augusti drar jag hem. Jag vet att det bara skiljer en månad till jag egentligen skulle hem och då skulle jag fått en gratis resa.  men Jag (läs pappa) lägger gärna de pengarna på att jag ska få komma hem!
Jag ska bara våga fråga Lisa om det är okej.
Någon som vill hämta mig på flygplatsen i Göteborg i början av augusti? eftersom min familj är i thailand då!

Kommentarer
Postat av: Johan

Klart jag kan hämta dig jull om jag är hemma då. Lite svårt att säga såhär tidigt men det ordnar sig nog =) Puss saknar dig!

2008-03-12 @ 17:03:51
Postat av: Jo

Jag är hemma jag kommer=) men från flygplatsen kan vi ju ta ett flyg direkt till thai! jag har ju alltid velat åka dit med dig=)

2008-03-13 @ 09:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback