walk the line



Ikväll hade jag och fia movienight hemma hos henne. Jag började ana oro att vårat första gräl skulle komma när vi inte kunde komma överens om vilken film vi skulle se.
Jag ville se love actually och fisen ville att vi skulle kolla på pirates of the caribbean.
Tillslut hittade jag 'Julias favoritfilm nr.2' (efter; hur man blir av med en kille på 10dagar), Walk the line. Så fias åsikt tog tyvärr slut där och jag fick som jag ville :)

Har du inte sett den filmen innan så MÅSTE du göra det så snabbt som möjligt. Det är den mest underbara film som finns, skådespelarna är underbara, musiken är underbar.. ja, allt är  underbart.
Historiens vackraste filmklipp finns i just den filmen, i slutet när Johnny lyfter upp June.. herregud, det ryser i hela kroppen på mig. jag kunde tyvärr inte hitta det klippet så ni får nöja er med det andra.

Kommentarer
Postat av: Georgina

Ja den filmen är jäkligt bra, Bra musik och

Joaquin Phoenix är ju så snygg :P

2008-03-15 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback